E faʻafefea ona filifili le moli auala e taʻitaʻia e le la mo lau pisinisi?

Faatasi ai ma le faatelevaveina o le faʻaogaina o le taulaga a loʻu atunuʻu, o le faʻavaveina o le fausiaina o le taulaga, ma le faʻamamafa e le atunuʻu i le atinaʻeina ma le fausiaina o taulaga fou, o le manaʻoga maketi momoli auala ta'ita'i laoloa o loʻo faasolosolo malie ona faʻalauteleina.

Mo moli i le taulaga, o meafaigaluega moli masani e faʻaaogaina le tele o le malosi ma o loʻo i ai le tele o le faʻaumatia o le malosi.O moli auala e ta'ita'ia e le la e mafai ona fa'aitiitia ai le fa'aaogaina o moli ma o se auala taua e fa'asaoina ai le malosi.

La ta'ita'ia moli auala

Faatasi ai ma ona tulaga lelei faʻapitoa, e faʻaaogaina e le Solar le moli auala e faʻaaogaina ai le la e faʻaliliu ai le eletise eletise mo moli, malepe tapulaʻa o moli auala masani e faʻaaoga ai le mana autu, iloa le lava o moli i totonu o taulaga ma nuʻu, ma foia le faʻafitauli o le maualuga o le eletise.

Su'ega moli auala ta'ita'i le la

I le taimi nei, o loʻo i ai le tele ma le tele o le la e taʻitaʻia moli auala gaosi oloa, faʻafefea ona filifili moli auala sola ma faʻamaonia lo latou lelei?E mafai ona e taulai atu i vaega nei e fa e faamama ai:

1.Solar panels: Panels masani faʻaaogaina o le silicon monocrystalline ma polycrystalline silicon.I se tulaga masani, o le fua faatatau o le liua o le polycrystalline silicon e masani lava 14% -19%, ae o le fua faatatau o le liua o le silicon monocrystalline e mafai ona oʻo atu i le 17% -23%.

2.Battery: E tatau ona fa'amautinoa lelei le malamalama o le la i le auala e lava le taimi mo moli ma le susulu o le moli.Ina ia ausia lenei mea, e le mafai ona faʻaititia manaoga mo maʻa.I le taimi nei, o moli auala ole la e masani lava o maa lithium.

3.Controller: E mafai e le pule ona faʻaitiitia le malamalama atoa ma faʻasaoina le malosi i le vaitau pe a toʻaitiiti taavale ma nai tagata.E ala i le setiina o le malosi talafeagai i taimi eseese, e mafai ona faʻalauteleina le taimi moli ma le ola o le maa.

4. Punavai malamalama: O le lelei o le faʻamalamalamaina o le malamalama o le LED o le a aʻafia tonu ai le faʻaogaina o le faʻaogaina o moli auala ole la.

Tulaga lelei o moli auala e ta'ita'ia e le la

1. E fai lava si umi, e mafai ona oʻo atu i le sili atu i le lua tausaga le ola tautua, ma e matua faʻasaoina foi le mana, ma e mafai ona faʻaaogaina i le maualalo o le voltage, lea e saogalemu.

2. O le malosi o le la o se mea lanu meamata ma fa'afouina, lea e iai sona aafiaga lelei i le fa'aitiitia o le le lava o isi puna'oa masani.

3. Faʻatusatusa i isi moli auala, e faigofie ona faʻapipiʻi le moli auala e taʻitaʻia e le Solar, faʻaogaina e le tagata lava ia, e le manaʻomia le eliina o lua ma faʻapipiʻi uaea, naʻo le manaʻomia o se faʻavae e faʻaleleia, ona tuʻu uma ai lea o vaega ma laina i totonu o le. tu mama, ma e mafai ona faaaoga tuusao .

4. E ui lava e tele vaega e taʻitaʻia ai le malamalama o le la, ae o tulaga manaʻomia e masani ona maualuga, ma o le tau e fai si maualuga, ae e mafai ona faʻasaoina le tele o pili eletise, o se mea taua tele foi i le taimi umi.

Afai e te fiafia i moli auala taʻitaʻia solar, faʻafeiloaʻi e faʻafesoʻotaʻifai moli auala ta'ita'i laTIANXIANG iafaitau atili.


Taimi meli: Mati-02-2023